Monday 22 December 2014




Ya Allah...
Kau tahu...
Hati ini terikat suka akan indahnya seorang insan ciptaan-Mu ...

Tapi aku takut.
cinta yang belum waktunya menjadi penghalang ku mencium syurga Mu..
Berikan aku kekuatan menjaga cinta ini. Sampai tiba waktunya.
andaikan Engkau pun mempertemukan aku dengannya kelak.
Berikan aku kekuatan melupakannya sejenak.
Bukannya kerana aku tak mencintainya...
Justeru kerana aku sangat mencintainya...
( Do'a Saiyidinna Ali pada saat jatuh cinta dengan Fatimah )
Kerana Cinta yang sebenar benar cinta, hanya inginkan si dia yang dicintai bahagia dibawah Rahmat Allah
{ Ya Allah, jika dia benar untukku, dekatkanlah hatinya dengan hatiku. Jika dia bukan milikku, damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu }
.
Kerana dia lah PERMATA YANG DICARI

No comments:

Post a Comment